Shopping och hårfärg

Var ute på stan med Solveig idag. Vädret var skönt, men skumt, eftersom det snöade igår och idag var det 8C!

*Först drog vi till neuhaus och köpte tre bitar choklad var, Jättegott! <3
*Sen gick vi upp och ner längs shoppinggatan i jakt på en present till Amanda och jag hittade en! yaaay
* Tillsist gick vi till  Di, där jag köpte hårfärg
     <-- Amanda, nu får du inte googla namnet! XP

Väl hemma drog vi fram hårfärgen och började mörda XP Det blev inte en så stor skillnad, jag ville mest bara jämna ut min färg lite, men det blev aningen ljusare :P Tycks? ;P



av någon anledning såg det rött ut på sista bilden :P




Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Inte så stor skillnad, men snyggt iaf! <3

Jag lovar att inte googla namnet. Evil laugh

2009-02-07 @ 21:09:35
URL: http://novellfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0